friskluftsteori

     Publicerat: 2011-01-02 Kl: 14:45:22 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


hallåj i stugorna! hoppas ni har det bra i det fina vädret. vi har vart ute å gått vi, jätteskönt. och vet ni en sak som jag kommit underfund med... nu ska ni få min teori.


kerstin sover ju för det mesta bra, men har några nätter då å då som hon sover oroligt och vaknar några gånger under natten. efter lite dagboksförande ser jag att de nätter hon sover sämre (och som vart fler nu de sista) är de dagar vi varit inne hela dagen, dvs hon inte fått komma ut i friska luften. och nu när det vart så svinigt kallt har det blivit dagar hon faktiskt inte kommit ut alls! å nu när vi går ut igen varje dag, ja då är nätterna bättre igen. slump or not? jag vet inte men så är det iallafall. klart, frisk luft är ju bra för alla, så det KAN ju ligga nått i det...

nåja nåja... imorgon ska jag åk aå hälsa på Emma och Nico! skitkul ska det bli. eller vi sa onsadg men nu ska det visst komma snö å grejjer å då vill jag inte ge mej ut... inte med kerstin. så jag hoppas imorgon åxå funkar ;)
Postat av: Annica

Är det du eller jag som rör ihop det nu? Menar du att hon sover bättre när ni varit ute på dagen? Tyckte när jag läste att du sa emot dig själv lite :P Men jag är hemskt trött så jag kan läsa fel också.



Spännande teori i alla fall, måste kolla om jag kan se nått sammanhang ;)

2011-01-02 @ 15:31:55
URL: http://anija.blogg.se/
Postat av: Theres

Jag fattade vad du menade :P Kanske hänger det ihop? Signe sover likadant oavsett tror jag. Idag var vi ute och hon somnade väldigt oroligt nu på eftermiddagen. Jag var tvungen att stå och vagga henne ett tag.



Ja det går så fort! De blir stora så snabbt. Hon kan så mycket själv nu att man blir förbluffad ibland.

2011-01-02 @ 16:15:16
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: