Förstahjälpen-kurs

     Publicerat: 2011-01-29 Kl: 08:49:00 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Morrn morrn! Idag ska jag på en förstahjälpen-utbildning. Det är en vän till mej som fixat med detta å självklart hakar man på! jättebra att kunna förstahjälpen, borde alla kunna. Så idag befinner jag mej vid Mariatorget och förenar nytta med nöje! Blir kul å träffa både Anna och Kristina, två av våra veterinärer och tillika vänner :)

Ha en finfin dag alles!
Postat av: Emma

Internet är inte det samma utan dig.. Det är tyst... och tomt... och kallt :)

2011-01-29 @ 17:19:11
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: