dagen hos annelie och edvard :)

     Publicerat: 2011-01-27 Kl: 18:11:50 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

nu är vi hemma efter en jättetrevlig dag hos Annelie och Edvard! åh sikket mysigt hus dom har, vill ha! värsta drömhuset hihi, lagom stort/litet å ja, supermysigt, och en sååå perfekt trädgård! VILL HA! kerstin och edvard verkar gilla varann och man märker skillnad från gång till gång att dom blir mer intresserade av varann, ja bebisar i allmänhet! suger på varandras händer och vill känna i ansiket (aka halvt peta ut ögonen på varandra...) kerstin tog en tupplur på eftermiddagen, och så fick hon sitta i edvards matstol när vi åt. annelie hade gjort supergod pastasallad :).
när vi åkte hem var kerstin så trött att hon inte ens vaknade när vi kom hem så hon sov en liten stund till i babyskyddet i hallen hon. annelie har en vovve åxå, tidus som bamse tyckte om och tillåmed polly accepterade honom. ja, när vi snackar polly handlar det inte om att "tycka om" utan mer "inte hata" haha ;)

redan på måndag styr vi kosan till dom igen, för då ska vi ha augustimammaträff och denna gången står Annelie för husrummet :D









SÖTNOSAR!


(råkade tyvärr radera era kommentarer som kommit under dagen istället för å godkänna dom *smart*)
Postat av: Nat

Tjena!!



Denna kommentar har inget med just detta inlägg att göra!



Vi brukar prata på Minbebis och jag tycker du har en del intressanta synpunkter rörande rutiner och liknande.



Vi försöker själva få in lite rutiner nu med vår son men jag tycker det är såå svårt. Kanske har jag väntat för länge kanske är vi helt enkelt inte en "rutinfamilj". I vilket fall har jag lite frågor.



1. du har inte möjlighet att skriva ett schema över när din dotter sover och äter (klockslag)

2. min son sover bara korta stunder åt gången på dagen, hur gör man för att få dom att sova längre stunder i ett svep?

3. hur får man dom att sova fler timmar i ett svep på natten (typ 5 hade varit härligt)

4. hur har du gjort för att din dotter inte ska gnälla så mycket? min son är väldigt gnällig om man inte stimulerar honom med olika aktiviteter och bär honom mycket..



Ps, tycker du har en skoj blogg

/Nat

2011-01-28 @ 09:39:49

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: