back home...

     Publicerat: 2011-01-09 Kl: 18:18:09 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


va tycks om mina nya tröjja? ;)

sådäääär ja då var man back on track. resan gick fint 4 timmar 15 minuer, duktig sofia.
ingen trafik och tackvare plusgradera var vänster körfält komplett (dvs utan att smalnas av med 1,5m snö) så man kunde lätt glida förbi segrövarna på vägen. direkt när vi kom hem så lämpade jag av familj+packning å åkte till mc donalds å sedan har vi packat upp å nu äntligen intagit soffan. kerstin sover och nu blir det bara att slappa resten av kvällen. jag har åxå hunnit byta liggdel mot sittdel på vagnen. kanske är hon lite kort ännu haha, men vi får provköra imårrn får vi se, åså måste jag köpa en rejäl overall till henne nu när hon sitter lite mer i "vinddraget" så att säga. :D

hoppas ni haft en fin dag alla där ute!
Postat av: Emma

McDonalds... var evigheter sedan sist... såå sugen.

2011-01-09 @ 19:44:39
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: