vovve-mys

     Publicerat: 2011-02-02 Kl: 12:17:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Här har ni oss! Jag och älskade vovvarna slappar i soffan å ser på Solsidan medans Kerstin sover lunchlur.
Hon har sovit i en timme idag, för hon fick sova inne för jag orkade inte ut å gå idag Har dock lite ångest nu över att jag ligger inne å slöar när det är årets soligaste dag hehe.. Men skit samma! Tror K håller på å vakna så nu blir det käk åså ska vi göra oss redo för BVC och prick-inspektion!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: