the end?

     Publicerat: 2011-02-26 Kl: 20:34:32 | I kategori: Sofia-stuff | 2 kommentarer



Ett marsvins-liv på upphällningen, lille Bam-Bam :'(

Tyckte han såg lite slö ut, och upptäckte att han var förstoppad. Har iaf fått ordning på det å nu ser han fin ut där bak. Men han är jätteslö. Han är till åren så jag vet inte om kroppen håller på å ge upp och därav förstoppning, eller om förstoppningen gjort så han inte velat äta och dricka och således blivit dålig. Nu har jag iaf gett honom lite kortison (i hopp om att han kan få lite aptit kanske!) och jag har gjort en improviserad näringsdryck med mixat hö och pellets som jag silat och ger i spruta. Tänkte att det ger iaf lite näring och vätska... så får vi se. Det ser inte så hoppfullt ut, men jag gör vad jag kan. <3
Postat av: Emma

Stackars liten :(

2011-02-26 @ 21:00:59
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Snacka om att vara rätt person på rätt plats nu Sofia...men usch för att ha sjuka djur. Hoppas han kryar på sig eller får somna in lugnt och stilla.

2011-02-27 @ 14:26:37

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: