Tekniknörd

     Publicerat: 2011-02-09 Kl: 22:22:16 | I kategori: Kerstin | 4 kommentarer


knappar knappar knaaappar!!

Nu har Kerstin helt klart kommit in i pryl-stadiet! Mobilen, fjärrkontrollen och annat som inte tillhör leksakslådan är ytterst intressant! Nu när jag ska fota henne med min lur slänger hon sej efter den haha! Sötnöt.
Postat av: minna

haha! hon är så hemla söt! och jag hoppas att jag ser fel - eller har du en rosa fjärrkontroll?

2011-02-09 @ 23:13:32
Postat av: Emma

Känner igen det där :) Det roligaste är att han är van vid att få pilla på Hampus iPhone och har fattat att det rör sig på skärmen när han drar med handen på den. Sen snor han åt sig min mobil, slår på displayen och blir frustrerad när ingen händer :)

2011-02-10 @ 06:36:44
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: markus

Pappa lärde henne javascript, PHP och allmän internetkunskap i tisdags. Tiger Woods lärde sig spela golf när han va två, Kerstin gjorde sin första JS Array när hon va 6 månader.

2011-02-10 @ 08:57:50
Postat av: linda

luna är precis lika prylnördig! fjärren, moilen och våra datorer. och min systemkamera... det gäller att passa sina prylar nu när hon börjat röra sig!

2011-02-10 @ 10:58:41
URL: http://lindae.se/blogg/smallfeet/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: