Mot Boråååås

     Publicerat: 2011-02-12 Kl: 07:52:34 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

Hallå! Inte mkt bloggande igår. På eftermiddagen slirade jag ut i snön för å hämta pappa på Älvsjömässan. Väl hemma lagade vi mat åså. Nu är det dax å pallrna sej upp, packa det sista å sedan åker vi mot Borås! Tjojo hem ljuva hem :D Så det blir rätt dött här i bloggen idag men vi hörs i eftermiddag =)

Ha de fint!
Postat av: Emma

Kör försiktigt :)

2011-02-12 @ 08:08:38
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Emma

Vart har du tagit vägen? Nu blir jag ju lite orolig :/

2011-02-12 @ 20:08:31
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: