Kanske?

     Publicerat: 2011-02-27 Kl: 17:30:30 | I kategori: Sofia-stuff | 0 kommentarer


Kanske inte ska ropa hej än, men det verkar som att marsvinet repar sej!
Iallafall har han både ätit lite salladskål, försökt dricka å knaprat lite hö! Och igår låg han ju helt apatisk, var grå i slemmhinnorna och andandes jätte sakta! Nu är slemhinnorna rosa å fina å han knallar tillåmed runt lite. Jag fortsätter ge honom 8-10ml i timmen utav min hemmagjorda superdryck, gjord på mixad salladskål, persilja, morot, proviva blåbär och vatten. Vem vet, kanske rena dunderkuren! Kanske repar han sej om han bara kommer igång å äta. Vi får se!

tillägg: nu när jag kom med lite mat så kom han tillåmed fram till luckan å ställde sej <3 och nu äter han både moroten och broccolin han fick :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: