Grisjävlar!

     Publicerat: 2011-02-20 Kl: 18:30:12 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer



FAN! Försöker få 3 stjärnor på denna banan men det gååår inte!
GAAAAAAAAAAAAHHH!!

10 min senare
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Ha ha, ja dom grisarna kan man bli galen på!



Angående mina tabletter så försvann alla biverkningarna och även sömnsvårigheterna.

Du får ge medicinen lite tid, så att din kropp hinner vänja sig.

Idag är jag glad att jag har den, jag minska dosen när jag var gravid men kände att jag behövde öka den igen efter graviditeten.

2011-02-20 @ 20:58:44
URL: http://www.annagirl.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: