God morgon!

     Publicerat: 2011-02-08 Kl: 09:39:56 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Morgonmys i sängen, mammas lur är intressant!

Morning... I natt har jag sovit gött, när jag väl somnade. Kerstin sover så himla bra just nu, knappt ett knyst på nätterna.
Tror det beror på dels att hon sover på mage och sover jättegott så, och dessutom att hon numer sköter sina nappar själv. Jag har ju inte på länge behövt ge napp för att hon ska somna om, men hon har ju tagit lite tid på sej ibland å somna om har man ju hört. Men nu kan hon ju stoppa in nappen som hon själv känner å sover nog riktigt bra pga det. SÅ, jag har sovit från jag somnade å till 8 typ. Hur gött somhelst.

Idag ska jag jobba. Blir nog en rätt tung dag då vår kollega tyvärr opereras idag igen. Vi får hålla tummarna att det kommer gå bra.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: