Big Brother

     Publicerat: 2011-02-22 Kl: 13:25:58 | I kategori: TV :) | 0 kommentarer

Ja just det! Big Brother har ju börjat igen. Kul! Jag har dock bara sett 1,5 säsong. Första gången jag följde det var året Kitty var med då kollade jag hemma hos min kompis Mikaela nästan vaje kväll, haha åkte moppe till Sjöbo för å se på 5:an eftersom vi inte hade kanalen hemma :P Sedan såg jag året då Jessica vann, 05? Tycker det är rätt kul faktiskt, iaf om det är roliga personer med. Så iår har jag börjat kolla så får vi se om man fastnar. Roligt att dom i Joker-huset inte vet att dom är mitt i Skärholmens köpcentrum. Haha. Synd ddet går så sent, 22 lixåm, men men.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: