Vår jul :)

     Publicerat: 2011-12-25 Kl: 17:58:29 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Juldagen dårå... Igår anlände vi till Borås strax innan lunch efter ett par dagar i Mellerud. Vå åt julmat och sedan öppnade vi paket. På lilla julafton i Mellerud, fick Kerstin bland annat en trehjuling, en liten dator, modellera+formar, små bondgårdsdjur i plast, lite kläder och en lek-servis. Här hemma fick hon lite kläder och mockasiner, kritor och ett litet veterinär-kit med transportbur, en liten hund och veterinärprylar såsom temp och stetoskop bl.a, det var riktigt poppis :) Själv har jag fått en mysdress (Markus familj knows me haha), goa vantar och nya tofflor bland annat. Jag måste erkänna att det inte känns speciellt mkt som jul iår och det beror nog på vädret skulle jag tro! Gröna gräsmattor och barmark haha. Jag sörjer dock inte. Visst är det fint med snö, och mysigt men vägarna blir så dåliga och det är så mycket olyckor så jag föredrar faktiskt en bar vinter :)

Idag har vi varit ute och gått på dagen och lilla K somnade ivagnen vilket inte hänt sen hon var pyttis! Jag lät henne ligga ute och sova en stund, som i good old days :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: