Surkart-fotosession

     Publicerat: 2011-12-03 Kl: 16:37:34 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer




Denna fina fotosession hade Kerstin med sej själv i förmiddags, vad tycker ni om bilderna? Lite dålig stämning va? Haha... Denna unga damen blev helt ifrån sej när hon tappade min iphone i golvet därifrån hon stod, på en fotpall. När ingen hjälpte henne att ta upp mobilen blev det total missär! Hon fick sedemera stiga ner och ta upp den själv, och då smällde hon av lite pics för att föreviga detta misserabla ögonblick av barnmisshandel. Hahaha...
Postat av: Anonym

Va har du för super iPhone som kan tappas i golvet? Min gick sönder direkt ja tappa den, krossad ruta.

2011-12-03 @ 17:30:48
Postat av: Therese

Hahaha, stackars barn...

2011-12-04 @ 09:49:01
URL: http://majfluga.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: