RÄTT

     Publicerat: 2011-12-02 Kl: 23:24:41 | I kategori: TV :) | 0 kommentarer




Även om Moa varit en favorit hos mej ända från audition så tycker jag inte hon brilljerat under veckofinalerna, bortsett från när hon gjorde sin egen låt, såklart, det var ju helt fantastiskt. För en gångs skull har Idol helt gått enligt mina önskningar. Mina tre favvosar kvar till slutet. Och även här gick det min väg. En final med Amanda och Robin blir en bra final, det är jag säker på!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: