Märka märka märka

     Publicerat: 2011-12-13 Kl: 12:46:28 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Pjuh! Nu har jag märkt mängder med kläder till K. En liten lapp med hennes namn i alla tänkbara kläder. Sedan har vi varit iväg och köpt en extra overall som jag hittade på extrapris samt hade 100:- rabatt på, en extra mössa, extra vinterskor, så hon har extra av allt om hon blir blöt. Köpte åxå ett fleeceunderställ för kalla dagar. Känns som man ska ha med en resväska med kläder till dagis? haha... Får höra imorgon vad dom vill att hon ska ha där permanent. Fasen va skojj det ska bli!!!!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: