K rockar!

     Publicerat: 2011-12-15 Kl: 12:09:49 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer


Dag två på dagis går som smort. Vi kom vid nio och då var alla barn ute. K slog sej ner i sandlådan och började leka med en gång, märkte inte ens mej. Jag stod där i ett hörn och frös haha. Sedan hade dom samling alla avdelninghar tillsammans på gården och sjöng. K satt med sin ena fröken och såg lite frågande ut men sedan kom imse vimse spindel och då stämde hon in i sång å rörelser sötnöten! Sedan gick dom in och en fröken tog hand om K och bytte blöjja åså. Jag försökte umgås lite med henne men hon skiter fullkomligt i mej den lilla damen haha! Vid lunchen åt K en hel gurkbit och inget mer ;) Nu har dom lagt sej och K sover brevid en fröken, hon var nog trött efter denna förmiddag. Själv sitter jag hemma en stund. Bor ju ca 30 sekunders gångväg från dagis så jag är ju snabbt där OM det skulle va nått :)

So'long!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: