Intensivträning

     Publicerat: 2011-12-18 Kl: 16:48:49 | I kategori: Mamma-tankar | 1 kommentarer


Okej så här äre va... Jag är ingen lek å sång mamma. Min unge har växt upp till Bigbrother live. Det är på senaste tiden vi intensivövat Imse vimse spindel så att K inte skulle verka helt tappad bakom flötet när hon började dagis. När jag i fredags fick frågan "Sjunger ni mkt hemma?" kände jag mej smått obekväm... "-Mjoo, mjaa, jo litegrann!" "-Jag märkte det för när vi sjöng Imse vimse spindel på samlingen så stämde hon in med både rörelser och sång" svarade fröken. Jag sträckte lite på mej och lät illusionen av den perfekta mamman tillfälligt svepa över min kropp. Tack Kerstin, dej kan man lita på!
Postat av: Minna

hahaha! gött! själv kan jag ju alltid skylla på att vi bara sjunger på finska hemma..

2011-12-18 @ 19:00:59
URL: http://pampasliv.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: