Varsågod K!

     Publicerat: 2011-08-27 Kl: 22:58:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




Jag är inget fan av sånna här leksaker asså, och vill ogärna fylla lägenheten med missprydande plastprylar. Samtidigt vill jag inte att Kerstin ska växa upp som ungen som aldrig fick några roliga leksaker där hemma, och som måste avundas alla kompisarnas prylar... Så ok, jag får kompromissa lite, töjja lite på gränserna. Alla ungar har ju en sån där Bobby car så jag tänke att ok K får väl åxå få en sån då... Men så hittade jag denna istället, den var på REA E-Leksaker.se. Den blå med Mumin var finare, men denna var billigare. Jag är långt ifrån ett Hello Kitty-fan, men man kan ju ta bort klistermärkerna. En rosa bil passar ju iaf bra in där hemma :P

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: