Tjena tjena!

     Publicerat: 2011-08-20 Kl: 11:44:10 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer





Hallå hallå! En dag utan regn, var det spått här i Borås idag. Kan det vara möjligt, tänker man. Självklart inte, några droppar var himlen bara tvungen att pissa ut här över oss nu på förmiddagen. Helt otroligt! Regnstaden nummer ett! Just nu är mamma ute och går med Kerstin, och jag och pappa ska strax åka och handla lite. Idag har jag inga planer alls, men imorgon ska jag åka till Minna och säga grattis för hon fyller år :)

Under morgonen har jag haft lite marsvins-spa. Upptäckte att Maj-Lis hade hela öronen fullt med skorv typ. Bra djurägare jag är, kanske ska kolla lite oftare i hennes öron, har aldrig haft ett marsvin som fått så. Kanske är rasrelaterat, hon är ju en Teddy. Hursom, så har jag städat rent i öronen och smörjt dom med lite Mildisolon, det är ju Kerstins supermilda kortisonsalva och det kändes bra eftersom hon blev rätt röd åså efteråt.

Hundarna är så goa med marsvinen! Tänk, att två Jack Russlar kan vara så snälla mot smådjur! Dom båda har ju växt upp med råttor och marsvin så dom skulle aldrig någonsin våga röra dom, utan dom nosar, pussar och buffar lite bara :) Ska lägga upp en film på det sedan <3


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: