Taskig timing!

     Publicerat: 2011-08-19 Kl: 10:07:53 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Kerstin har vaknat 9.30 varje dag i två veckor. Detta har känns onödigt länge att sova tycker jag, hela dagen försvinner ju, samtidigt ska hon ju få den sömn hon behöver. Ändå har jag börjat lägga henne 19.15. Men, men, man ska väl inte klaga! Idag, som jag och K är ensamma hela dagen, spöregn och inte ett skit att göra, DÅ bestämmer sej K för att vakna sedvanliga 8.15. Timingen Kerstin, Timingen!

När jag sökte på "taskig timing" på Google så kom det upp en bild på mitt förra marsvin BamBam. Haha. Han fick ju en varböld i dagarna det var BF, och det var särdeles taskig timing det med ;)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: