Svar:

     Publicerat: 2011-08-22 Kl: 14:15:00 | I kategori: Svar på kommentarer | 1 kommentarer




Ja, det är många som frågat mej det :) Mjo, det har väl inte gått alls på såvis att jag inte fått kontakt med henne än. Jag ringde, och hon ringde upp ett par veckor senare (hon hade väl semester kanske). Men så missade jag det samtalet och när jag ringde tillbaka var hennes telefon avstängd. Så har tiden lixåm gått, och nu känner jag att om en vecka börjar jag jobba igen, och Polly kommer vara med mej på jobbet. Får se om något förändras nu när K börjar gå, och dom inte är inpå varann 24 timmar om dygnet. Annars får jag kontakta henne igen. Min kollega Heide är åxå väldigt duktig på hundbeteende så jag kommer även ta hjälp av henne :)
Postat av: Åsa

Ska du börja jobba heltid? Ska Ks pappa vara hemma eller är det redan dags för förskola?

2011-08-22 @ 17:15:53

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: