oh gnäll gnäll!

     Publicerat: 2011-08-25 Kl: 10:37:01 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




Haha, här har vi en riktig gnäll-lisa idag, and I dont know why :) Det började vid frukosten med grin och gnöl, vill ha gröt, vill inte ha, vill ha, vill iiiiiinte! Tilllslut kom hon till sans och åt en banan iallafall. Sedan fortsatte det med att vägra klara sej själv, och bara vara nöjd i mammas famn. Men där serrni, har K hamnat hos fel mamma. Självklart bär jag runt på Kerstin ibland jag åxå, men inte pga att hon är en gnölfia. Då försöker jag istället sysselsätta henne så hon kan komma på andra tankar istället för att klamra sej fast på mej som en apunge. Eller så väntar jag ut henne. "Kerstin får vänta, mamma är upptagen nu". Och sedär, just nu sitter K under skrivbordet och pillar med en galje och småpratar, nyss stod hon här brevid och gallskrek som om världen höll på å gå under :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: