Lycklig!!!

     Publicerat: 2011-08-26 Kl: 22:18:53 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer

WOHO! Fan vad kul det var att rida! Jag misstänker starkt att jag kommer ömma en smula i både den ena och den andra muskeln imorgon haha. Jag hade ont i sittbenen efter att jag skrittat 15 meter över stallplanen. Men jisses vad muskler man tappat. Förr red jag varje dag, å nu var det två år sedan. Man känner det speciellt i magmuskulaturen, då den gav vika rätt fort och jag således fick hela hästen i händerna hehe. Men det var superkul verkligen! Kiara är en jättefin häst och Linda har verkligen gjort ett toppenjobb med den hästen, som hon ridit in och utbildat själv, och än är ju Kiara bara 5år, hon har mycket framför sej!! :) Det kändes så konstigt på någotvis.. Som att jag kastades tillbaka till mitt gamla liv, innan jag blev mamma. Stallet, kompisarna, inget att passa på, bara jag och hästen :) Kerstin var hemma hos mina föräldrar under tiden <3



Postat av: Emelie

Åh, vilken fiiiin! :)

Känner så väl igen mig det där med att kastas tillbaka till sitt gamla liv. Kan du förstå vilken absurd och overklig känsla det är att stå och mocka åt S på Drottningholm igen efter alla år?! Känns som tiden stått still och ändå har det hänt SÅ mycket... Härligt att lägga bort mammarollen en stund och hänga i stallet igen, bara rå om sig själv och hästen för ett tag. ♥



Haha, förresten langa S av sin nya ägarinna härom dagen. :P Gamla takter sitter fortfarande i gamla gubben! ;D

2011-08-31 @ 21:46:39
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: