Kerstin hos polisen

     Publicerat: 2011-08-26 Kl: 12:02:58 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer




Idag har Kerstin minsann samlat vuxenpoäng! Första besöket på polishuset, avklarat. Snatteri, just typiskt att få prick i registret allaredan! Men pga hennes ålder så slapp hon fri med en varning! <3

Nej, såklart var det dax att fixa pass! Inte för att vi ska nånstans, men mamma skulle ha nytt, och mitt har med gått ut, så vi åkte alla tre och fixade nytt helt enkelt! K var så duktig så och tittade in i kameran som sej bör. Nu får hon ha detta passet i fem år hehe. Får ta å hämta ut dom nästa gång jag är hemma :)

Dessutom bortade hon håret helt själv innan vi åkte så det var en ordentligt fluffig krulltott som hamnade på bild ;)
Postat av: Theres

Naaaw vilken go tjej! Hittills vill Signe bara borsta mitt hår. Hon blir till och med arg när hon jämför mitt och hennes hår och står och sliter i sitt eget. Det ser ut som att hon tycker att det är något fel på det. Jag har ju mörkt och långt och hon har blont och kort :p Lilla pluttan! Ni har ju i alla fall samma färg eller?

2011-08-26 @ 15:07:11
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: