Imorgon!!

     Publicerat: 2011-08-25 Kl: 18:12:37 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer


En jättegammal bild på mej och Mascot, tyvärr är orginalet borta
.

Ja imorgon förstår ni, ska jag RIDA! Det var två år sedan sist. För er som inte känner mej kan jag ju berätta att jag hållt på med hästar i ca 17år och hade "min" häst Mascot i tio av dom, tills jag lämnade hem honom till sina ägare för ca 4 år sedan. Jag har jobbat med hästar, både på ridskola, stall, stuteri, hingststation och ridläger, och tävlat och tränat både dressyr och hoppning, men dom senaste 7 åren med Mascot endast dressyr. När jag flyttade till Stockholm började jag rida underbara Cycamore, men han såldes sedan och nu är det två år sedan jag red sist! Gissa om jag kommer ha träningvärk!! Det ska iaf blir så jääääääkla kul! Ska rida på Lindas Kiara, samam häst som Kerstin red på häromdagen, jag tror dock att jag kommer tycka det är roligare än vad K gjorde ;)
Postat av: sofie

va fin! <3

2011-08-31 @ 21:25:04

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: