Ica MAXI med Edward :D

     Publicerat: 2011-08-30 Kl: 13:54:42 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

Idag har vi varit med Annelie och Edward och handlat på Ica MAXI. HAHA, gud, det var en upplevelse. Först fick dom åka i samma handlevagn, men efter en stund fick K nog och skrek tills vi plockade ut elaka-Edward haha. Dock han dom med ett pusskalas, se bilderna haha. Han började sedemera protestera och sedan slängde han ut en barnmatsburk som gick i tusen bitar mot golvet så mamma Annelie fick städa haha. Tror han spelade lite allan inför K! Jag kom över en superfin overall som var på REA för endast 199:-!! Regntät och snygg. Blir skitbra. Skulle det visa sej att den inte funkar på nå vis i vinter så får jag väl köpa en till, inte hela världen då denna var så billig. Hon fick åxå en varm tjocktröjja, och tvåpack dvd med "I drömmarnas trädgård" :) Nu har K lagt sej och jag vilar benen lite innan jag ska åka och jobba om en stund.



Postat av: Li'

Hahahaha sofia, HANDLEVAGN!

2011-08-30 @ 15:23:05
URL: http://bihanget.blogspot.com
Postat av: sabina

söta ungar!

2011-08-30 @ 16:19:39
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: