Halloj! Sorry för min frånvaro men idag ha...

     Publicerat: 2011-08-08 Kl: 20:29:56 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

img_4998 (MMS)

Halloj! Sorry för min frånvaro men idag har vi iaf åkt från stugan och hem till Borås. Saknar redan lilla stugan men om en månad åker jag tillbaka med några vänner, det kommer bli underbart! Här hemma möttes jag av mitt nya Angry Birds skal som jag beställt. Ojoj vad fint :D Nu ska vi äta och sedan blir det en lugn kväll. Imorgon är jag tillbaka i internetvärlden :D

Postat av: Minna

JAA! när åker viiiii!!! <3

2011-08-08 @ 21:41:17

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: