Tipps:

     Publicerat: 2011-04-20 Kl: 19:45:57 | I kategori: Tipps! | 3 kommentarer

Många verkar ha lite problem med att få bebisen/barnet att dricka ordentligt med vatten till maten. Jag har ett tipps, som iaf funkar super här hemma. Vi har en Tommee Tippee pipmugg som är helt droppfri, när Kerstin inte äter, så ligger den på golvet bland hennes lekasaker där hon röjjer runt. Då å då lägger hon sej på rygg med sin pipmugg och dricker. På såvis antar jag att hon dricker när hon blir törstig eftersom hon vet att den finns där. Hon dricker mkt mer så, än det hon dricker till maten faktiskt :) Prova!

Postat av: karin

Måste erkänna att dessa spillfria uggar används fortfarande i ett hem med en femåring som älskar dem. Dessutom inte helt fel om man vill hålla soffan fin :-))

2011-04-20 @ 21:05:31
Postat av: Emma

Nico fattar fortfarande inte hur man dricker ur den..hehe.. man bara tuggar på pipen. Han vill lustigt nog helst dricka ur ett glas (som jag håller då) till maten just nu.

2011-04-20 @ 21:36:37
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: s

Jag har oxå ett tips! Det är att tips stavas med ett p! :-) hoppas du inte tar illa upp. Läser din blogg ganska ofta och tycker det är kul. Men du stavar alltid fel på tips...

2011-04-20 @ 22:04:02

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: