Sthlm får vänta

     Publicerat: 2011-04-06 Kl: 09:42:22 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag var det tänkt att vi skulle åka tillbaka till Stockholm, men vi tar det imorgon. Jag vaknade med sån huvvevärk (igen) och ont i halsen, fan till å vara envis jäkla förkylning! Kerstin har en hel del slemhosta åxå. Jag ska jobba imorgon, men inte förrns klockan 15.00, så vi kan köra imorgon bitti istället. Så får det bli. Chansen är ju rätt stor trotts allt att både jag och K mår bättre imorgon. Som bonus får vi träffa pappa en dag till, för han var inte hemma igårkväll :)

Kul med respons angående detta att småäta eller inte. Vill slå ett slag för att alla barn är olika och alla mammor känner sitt eget barn bäst och vet vad som fungerar bäst just för sitt eget barn :)
Inget rätt, inget fel, bara individanpassat så alla mår bra.

Höres!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: