slapparlördag

     Publicerat: 2011-04-09 Kl: 13:50:31 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Nej då vi blåste inte bort, men vinden tog tag i sufletten på vagnen ett par gånger. Puh! Men skönt att ha kommit ut å gått lite trotts allt. Nu sitter vi bara inne framför BB-liven. Jag springer åxå efter Kerstin som ställer sej mot allt och vill klättra upp i sängen. Har lagt ett täcke på golvet vid sängen, för härre som hon slår i huvudet hela tiden, men snart lär hon väl sej att falla vackert ;D

Idag orkar jag inte ens ut å handla så idag blir det ihop-plock av sånt son finns hemma. Markus är ju iväg och spelar airsoft så jag är ensam från igår till imorgon. Lite trist, men det går bra. Kerstin håller mej sysselsatt hehe.

Frstn, nån mer som har problem med blogg.se's statistik? Antingen är den pajj eller så har alla läsare slutat besöka bloggen från å med igår eftermiddag :D

Ha det fint!
Postat av: sabina

jag har problem med att se statistisk...

2011-04-10 @ 09:58:48
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: