nyfrissad!

     Publicerat: 2011-04-16 Kl: 13:13:21 | I kategori: Sofia-stuff | 4 kommentarer


Sådär ja! Då var man fin i håret dårå. 8 månader sedan sist... Eller, 9 kanske. Har kännt att jag velat vänta till detta massiva post-graviditets-håravfallet börjat avta.


Tanken var att klippa av topparna som tovar sej så till den milda grad att jag fått klippa bort dom ibland hehe... Detta såg såklart frisören hehe, och gav mej tippset att klippa av dom lite snett och inte rakt av :D haha... Hade lite funderingar på lugg men nä, skippade det, är sugen, men det är så opaktiskt om sommaren, och jag ångrar mej alltid dessutom. Så nu är jag blondare och 5cm korthårigare. Hade en jättebra frisör idag, ska minnas hans namn "Fabbe" så jag kan be om honom nästa gång igen. Men det är ett kapitel för sej att gå till frisören, dom blir lixåm aldrig klara med folieslingorna, hårblåsen, schampoo, balsam och whatever som en beauty-retarded som jag inte förstår sej på haha. Men det blev bra, jag är nöjd :)

Nu ska vi åka å handla :)
Postat av: Lina

Japp det vart en liten Alva :D



Vad fin du blev i håret, längtar till mitt hår blir sig självt igen, men snart kommer väll amningshåravfallet. Vill ju få mitt långa fina hår igen, men men det kommer väll!



Hoppas allt är toppen! kram

2011-04-16 @ 18:11:24
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Filippa

Superfint =) Längtar tills jag har så långt hår att man kan göra nåt med det.

2011-04-17 @ 08:22:06
URL: http://pysselflisa.blogg.se/
Postat av: linda

vad snyggt det blev!

2011-04-17 @ 09:49:35
URL: http://lindae.se/blogg/smallfeet/
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Så fin du blev i håret!

2011-04-17 @ 15:48:38
URL: http://www.annagirl.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: