Linsmysteriumet - LÖST!

     Publicerat: 2011-04-29 Kl: 08:10:06 | I kategori: Sofia-stuff | 3 kommentarer




HAHAHAHAHA! Ni kommer inte tro det.

Igår tappade jag som bekant min ena lins, till mitt förtret. Letade och letade och började fan tro att nån av hundarna käkat upp den. Nu skulle man ju kunna tro att nån av hundarna bajsat ut linsen idag, med tanke på mitt garv, men ikke, bättre upp!

Vaknade imorses och tyckte att jag såg väldigt bra på vänster ögat. Blinkade och blinkade men, jo, jag såg prima skinka. Tänkte, att det kan ju inte va möjligt? Går till spegeln... Och där sitter linsjäkeln, på plats!

Linsen har således varit borttappad I MITT ÖGA i 20 timmar, utan att göra nått väsen av sej.

GALET!
Postat av: Milla

Hehe, det har hänt mig också.

Jag använder mig av månadslinser och har alltid ett par st på lager hemma. I tron att jag tappat en lins, petar jag in en ny. Vaknar på natten med svullet öga och ut trillar 2 linser :P

2011-04-29 @ 08:44:27
URL: http://www.mizzmilla.bloggagratis.se
Postat av: Nina

Hahah, tur i oturen =P

2011-04-29 @ 12:37:37
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Filippa

hahahah underbart!

2011-04-29 @ 20:08:02
URL: http://pysselflisa.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: