Låt mej presentera

     Publicerat: 2011-04-30 Kl: 14:07:46 | I kategori: Sofia-stuff | 3 kommentarer


Här är den, min ajfån :)

Jag hade ingen aning om att den vita var helt sprillans ny på marknaden. Att dem kom ut typ samma dag som jag köpte min. Markus informerade mej om detta. Han hade visst arbetskollegor som stått i kö för att få en vit. haha. Å så får jag ett infall att skaffa en Iphone, åså sa expiditen "den finns ju i vitt nu åxå", ja men då tar jag en vit då tänkte jag, why not lixåm. Haha, så jag råkade köpa nått på typ releasen, som andra står i kö för. Sorry mates :P
Postat av: Filippa

Jaså? Jag har sett vita som säljs på blocket ett tag..

2011-05-01 @ 10:38:48
URL: http://pysselflisa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är sjukt sugen på en sådan jag med! Trivs du? Vilken hade du innan? Och vad betalar du för denna nu? Frågor i mängder:)

2011-05-02 @ 00:40:17
URL: http://hanna1988.blogg.se/
Postat av: markus

Vita iphone släpptes den 28e April (10 månader efter den svarta). Enligt rykten ska vissa ex släppts av misstag i Belgien och Italien tidigare samma vecka.

2011-05-02 @ 14:00:07

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: