Älskade barn...

     Publicerat: 2011-04-13 Kl: 01:36:12 | I kategori: Kerstin | 3 kommentarer



Jag älskar ju Kerstin mer är ord kan beskriva. den känslan vet alla mammor hur den känns. Men det finns ett tillfälle då mina mammakänslor och min kärlek känns sådär extra stark och tydlig. Det är när hon sover. När min lilla flicka lagt sej för natten och somnat sött. Sover så fridfullt och gott i sin säng, med sina nappisar och sina gosedjur runt sej. Jag vill inget hellre än att ta upp henne och pussa henne, men istället betraktar jag henne, med ett leende, sov gott älskade Kerstin, vi ses imorrn <3
Postat av: Filippa

Förstår precis vad du menar <3

2011-04-13 @ 07:50:08
URL: http://pysselflisa.blogg.se/
Postat av: sabina

ja går itne att beskriva... helt underbart som att vara förälskad nästan!

2011-04-13 @ 10:41:54
URL: http://mammahjarta.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja, varför blir man extra kär när dom somnat för natten?! Jag vill också bara ta upp han igen och pussas å pussas!!

2011-04-13 @ 11:26:25

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: