Alcatraz!

     Publicerat: 2011-04-26 Kl: 09:55:13 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Nu har vi äntligen fått en grind att sätta för vid altandörrn! Detta innebär att jag kan ha öppet om dagarna utan att Kerstin knatar ut, samt att hundarna kan ligga ute i solen om dom vill, utan at jag måste stänga för att K inte ska ta sej ut, ja ni fattar. Grejt!



Min lilla fånge :D


Krull-Kerstin :D


Frisk luft is the shit!
Postat av: Theres

Ja det hade verkligen varit roligt att veta men inte så många som vill svara.. En ny bara haha! :p Jag kommenterar nog i de flesta bloggar jag läser, kanske inte till varje inlägg men då och då.



En grind vore kanske bra! Men än så länge går det bra när hon är ute på balkongen eftersom det är en omöjlighet för henne att ta sig över räcket på något sätt.



Jag måste bara säga igen att hon är så otroligt go lilla Kerstin! Bland de sötaste jag har sett och du verkar vara en supermamma :)

2011-04-27 @ 10:18:06
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: