wow!

     Publicerat: 2010-09-03 Kl: 06:01:30 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

nääästan 6 timmars sömn i sträck! kerstin somnade vid tolv och vaknade just. härligt! hon sov knappt igår, inte längre än en timme åt gången stackarn, men resultatet blev ju god nattsömn, såååå helt ok för mej ;). hoppas  hon somnar om nu så vi  får några timmar till :)

tillägg: yes! 00-05.50, 06.10-09.00!  härligt
!

idag åker vi tillbaka till borås. åså stannar vi till måndag och sedan bär det av hem till stockholm igen och vår lilla vardag ska ta form. markus är hemma nästa vecka med sedan ska han tillbaka till jobbet, och min, kerstin och hundarnas egna vardag ska börja formas. blir spännande. markus har då vart hemma fyra veckor... tänk vad fort den tiden gått!

god morgon på er, ha en bra dag, så hörs vi när jag kommit fram till borås :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: