tillbaka i sthlm...

     Publicerat: 2010-09-06 Kl: 19:31:26 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


nu är vi tillbaka i stockholm... kom hem till benjaminfikusar som luktar prutt om jorden :( fan asså vad deppigt. har haft dom i vatten under tiden vi vart borta och nu stinker det fis om jorden. hoppas det går över :/

har spenderat senaste timmen med att packa upp vår packning som bestod av etthundra plastpåsar. varför packar vi alltid i massa påsar?? måste bättra oss på det.

jag är rent av dödstrött och nu ska jag slappa i soffan framför halv åtta hos mej (äntligen tillbaka!!) och sedan biggest looser. och imårrn börjar ki idol åxå! då biir det idol-inlägg här på bloggen, förra året hade jag ju live-bloggning under fredagsfinalerna som var mycket populära att följa hehe, får se hur ja gör iår ;)

nej slappa var det. ha det så bra =)



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: