tack-kort

     Publicerat: 2010-09-12 Kl: 14:46:10 | I kategori: Min förlossning & livet på bb | 0 kommentarer


idag har jag knåpat ihop ett tack-kort till barnmorskan som förlöste mej. hon var så fantastisk och jag är henne evigt tacksam och det var, iaf för mej, svårt att visa HUR tacksam jag var, direkt efter fl, och även när hon besökte mej på bb två dagar efter. hon kommer alltid betyda mycket för mej, hon skänkte mej en enorm trygghet genom hela fl, och var barnmorskan tagen direkt ur mitt drömscenario <3




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: