shopping igen.....

     Publicerat: 2010-09-07 Kl: 14:58:49 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


dax att fylla på garderoben!
kerstins asså, hehe, min egen är ju inte så spännande, mjukiskläder day in day out.. likabra det... och några roliga toppar är ju inte att tänka på för det är tröjja med dragkedja som gäller så man kan amma i tid och otid... nåja! tillbaka till shoppingen.

jag hade ju inte mycket i stl 50 eftersom många avrådde från att köpa det för det inte skulle passa så länge åså.. men kerstin har fortfarande stl 50 (trotts nästan 4,5kg och 54 cm) så det är bara att fylla på, iaf med långärmade bodys för det hade jag knappt. och lindexbodysarna jag hade köpt går bort för dom är så trånga runt benen på kerstin, hm's passar superbra. har åxå köpt två par nya byxor, gillar bättre dom där lite smalare byxorna än lindex gigantiska plyshbyxor, åså har jag köppt två pyamasar till för dom går åt då hon gärna gulpar lite på kvällen så pyamasarna luktar snabbt surt :P åså köpte jag ett par tossor hon kan ha ovapå sockorna när hon sitter i bärselen utomhus.


ett tipps för er som är gravida och väntar första bebisen;

hur kul det än är att shoppa kläder så köp litegrann bara och köp sedan mer när ni vet vilka kläder du och bebisen tycker om. vad man tycker är praktiskt verkar ju vara lite olika :) så det är mitt tipps faktiskt!


Sedan har jag varit på mvc och fått hjälp att ta bort ett stygn i muttan som skavde. känns såå skönt nu! är helt läkt inte ont nånstans, ALLA gravidkilon är borta, putts väck (gick upp 12kg) så ja... nu är man back to normal, frtm att man blivit mamma då :D


So'long!!





Postat av: Ellie

Åhh vilka söta kläder! såå gulligt

2010-09-07 @ 19:30:09
URL: http://ellielilja.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: