nu har kerstin en pappa!

     Publicerat: 2010-09-23 Kl: 13:05:16 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer



jajjemensan, nu är alltså markus även kerstins pappa på pappret. vi var på stadsdelsförvaltningen (denna charmanta instans och personal. eller inte) och skrev papper som intygar att markus är kerstins pappa. så då var det klart.

efter det åkte jag ut till babyproffsen och köpte en spegel till bilen så jag kan se kerstin ibaksätet när jag kör. den var toppen! nu har jag kokat alla nappflaskor med en skrikande kerstin på armen. det ska hängas över axeln idag enligt henne så nu får hon hänga där åså ska jag se på ullared på tv5play! ska även försöka se kungarna av tylösand, detta pinsamma program hehe. nått ska man roa sej med!

ha de!!


Postat av: Kia

Haha, vi såg kungarna av tylösand igårkväll. Riktigt pinsamt. Jag satt här och skämdes åt dom i soffan.

2010-09-23 @ 13:28:49
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Annia

har också en sån spegel. Superbra är dom :) En annan sak som jag tycker är bra är näsfrida. om du inte har en så tycker jag du ska skaffa ;)

2010-09-23 @ 13:37:16
URL: http://anija.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: