mmmmuffins

     Publicerat: 2010-09-13 Kl: 21:40:01 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


jag har just tryckt i mej sex sånna här drömmuffins. någon typ av uppladdning inför natten. (eller ett allmänt onyttigt levene....) jag bara antar att kerstin tänkt sätta igång skrikpartyt här snart och när det slutar vet man ju inte. hoppas på en bättre natt än i natt iaf då hon skrek tillåfrån till 03 :(. men jag ska inte klaga hon sover så gott efter det så jag får många bra timmars sömn trotts allt! bara lite snedvridet på dygnet ;)

snart ska vi se på "lite sällskap" filip och fredriks nya program som jag gillade skarpt :)

vi hörs imårrn!

Postat av: Anonym

de gjorde jag inte heller i början. åt knappt inget. men nu har man lärt sig.. att ha förberett och ta.. äta ibland får man göra samtidigt som kör vagnen ex. hehe.

man mår ju bättre själv med...

2010-09-14 @ 15:27:24

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: