jorå, vi lever :)

     Publicerat: 2010-09-02 Kl: 14:46:14 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


kerstin hos sköterskan Ulla på bvc i dalsland
hon hade även hand om markus när han var bebis, gulligt.

hej hej! vi kom väl fram igår till mellerud, men det blev en lång tripp så jag var så trött när jag kom hit att jag inte ens orkade öppna datorn...


idag har vi varit på bvc på markus mammas jobb, hon är chef på en vårdcentral i dalsland, och vägt och mätt kerstin.
hon hade ju gått upp lite lite sist så vägningen idag var viktig. jag har ju oroat mej över att hon inte får i sej det hon ska, men den oron kan jag släppa nu! min lilla tös har växt rejält på en vecka och har gått från 3812g till 4160! jippi! mjölken funkar bevisligen, så nu kör vi som vi gör, ammar, är hon nöjd så är hon nöjd, är hon inte nöjd får hon lite ersättning. aaah, ens sunda förnuft var att lita på alltså :)

vi har nu även varit och hälsat på hos kerstins farfar och gammelfarmor!! kul att ha 4 generationer sådär :D ska visa bilder senare idag.

nu ska kerstin få amma i lugn och ro, har blivit lite hattigt idag eftersom vi åkt runt endel.

vi hörs sen :)

Postat av: Jo Umney

Hi Sofia - It is so good that Kerstin has gained weight. Well done ! I shall look forward to seeing photos of her Farmor and Farfar with Kerstin and of Markus's Farmor with her. hey - I know those words all by my self - getting better am I ?! Please say hello to everyone there and send my love to you all. Take care and enjoy yourselves xxxx

2010-09-02 @ 15:13:43
Postat av: emeliehjaertajonas

Oh så skoj att hon går upp ordentligt nu :) Stor flicka :D

2010-09-02 @ 16:55:29
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: