jobbigt....

     Publicerat: 2010-09-25 Kl: 19:51:00 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


ush... idag har det varit lite jobbigt...
vet inte riktigt vad det är med kerstin... (ofta man vet vad dom vill iof... inte speciellt ofta...) det började i förrgår kväll då hon totalvägrade äta kvällsmaten.. hon gallskrek i en timme å sen åt hon plötsligt som om inget hade hänt...

samma sak upprepade sej igår kväll... hon blir galen när man ger henne flaskan lixåm.. äter lite först, för att sedan börja gallskrika och bli vansinnig när man sätter flaskan mot hennes mun. och en stund senare.. mummsa i sej alltihopa.

idag har detta hänt två gånger! vid lunch åt hon bara 40ml sedan, samma visa! då gick jag ut på promenad och hon sov i tre timmar. när hon vaknade slurpade hon i sej 120ml nöjt och glatt... men så nu, vid 6 här, samma visa. hon skrek å va hungrig, jag ger mat, hon äter typ 40ml och sedan VRÅÅÅÅÅÅÅÅL! efter ca 45 minuter... så åt hon gott igen.

hon har varit rätt gnällig över lag idag. är rädd att något är fel? men samtidigt äter hon ju tillslut. är det så enkelt att hon inte är hungrig? jag tycker att hon "ska" vara hungrig, men att hon inte egentligen ÄR hungrig var tredje timme? ush.. jag vet inte alls. men hon äter ju iaf så det känns inte som nått akut. får ringa bvc på måndag om det fortsätter...

vad händer egentligen??



Postat av: emeliehjaertajonas

Tack :)



Sånt gör Elias också ibland! Men har ingen aning om vad han håller på med för det är ju som du säger att till slut så börjar han äta igen. :S

2010-09-26 @ 10:37:40
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: sabina

magen kanske? trött?

ja ibland äter de bara dåligt.. det är inga problem.. de kommer krypandes sen;)

visst man blir orolig...

2010-09-26 @ 11:45:12
URL: http://sabinamamma.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: