idol

     Publicerat: 2010-09-21 Kl: 21:06:13 | I kategori: | 1 kommentarer




vad tycker ni om idol iår? jag har till min stora sorg inte fått en enda favorit ännu. inte ens någon på audition :(. förra året tog ju mariette mej med storm och jag får fortfarande gåsknottrer när jag ser hennes audition på youtube. annars har jag inte haft nån riktig favvis sedan daniel karlsson för några år sedan. hoppas iaf det blir en rolig höst med duktiga personer! och så hoppas jag inte det blir nån sån erik grönwall, detta härk till vidriga "sångare" som gav mej spykänslor varenda fredag!

ja vi får se vad hösten bjuder på! blir iallafall idolbloggande varje fredagsfinal :D




Postat av: Malin Newton

Jag säger bara JAY SMITH =D

2010-09-21 @ 21:46:11
URL: http://newhelllove.blogspot.com/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: