going 56

     Publicerat: 2010-09-17 Kl: 13:12:28 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


hej hej här har ni oss!

idag har vi börjar nalla på 56-garderoben. har inte hunnit tvätta så nu var 50-kläderna slutt... 56-bodysarna är liite stora, 50 passar perfekt, men i byxor kan hon ha 56, det är lagom! tänk, folk sa åt mej att det var ingen idee att köpa stlk 50, och nu är hon över en månad och har fortfarande stlk 50, fast att hon väger 4,5 kg och är 55cm lång =).

Förutom att kerstin haft en suupernatt så har hon idag även ammat utan amningsnappen! nu SKA den bort jag orkar inte med skiten längre. antingen ska nappen bort eller så slutar ja amma, thats it. men idag tog hon tutten utan faktiskt, efter mycket om och men dock.

jaa hörrni, det blir mycket bebissnack nuförtiden.

Postat av: sandra voest Bjermert!

Go girl! Så tänkte jag med efter ett tag.. det är lit knöligt men efter ett tag så går det bra utan! Och man känner sig som en riktig mamma som ammar;) och bebisen måste ju tycka det är så himla mkt mysigare än något plastigt emellan liksom;)

2010-09-17 @ 14:39:05
Postat av: Nina/Liiiiten

Men vilken härlig bild på lilldamen (och mamma)! =) Min lilleman gick över till storlek 62 igår! 56 passar fortfarande, men han har jättemycket i 62 som jag vill att han ska hinna använda så mycket som möjligt. Heheh!

2010-09-17 @ 17:36:24
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: emeliehjaertajonas

Ja, det är inte klokt! Som du själv kommer att märka ;) hihi

Jag fick också höra att jag inte skulle köpa strl 50, just för att jag var så stor och att Elias var större än "normalt" ;) men så fel de hade! Han hade strl 50 i lite mer än en månad :D

2010-09-17 @ 19:42:24
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: