god morgon!!

     Publicerat: 2010-09-07 Kl: 09:38:22 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


sikken natt!! la mej klockan 22, kerstin somnade åxå då, sedan vaknade hon vid 4! hade tillåmed tålamod att amma henne då, har annars bestämt mej för att ge på flaska på natten för att jag är trött och inte har något tålamod alls om nått krånglar... tex att amningsnappen släpper, pallar inte sånt mitt i natten. nåväl! efter det, la jag henne i sängen igen, faktiskt var hon lite småvaken men jag chansade för jag behövde gå på toa, å hon somnade själv i sängen! och sov till kvart över sju. så det blir 8,5 timmes sömn för min del, och dessutom behöver jag inte springa på toa å pissa 8 ggr per natt längre, så det blir finfin kvalitets-sömn :D

nu har vi varit ute på promenad jag, kerstin och hundarna och nu sover hon kvar i sin vagn. en liten stund till hoppas jag iallafall :) sedan ska vi göra oss iordning och åka till bvc. blir spännande med vikten. förra veckan vid vägningen hade hon inte bajsat, haha, denna gången har hon bajsat, å ja menar det är ju inte liiiite bajs som kommer när det väl kommer så det bör ju göra några gram asså! hehe...

ha en bra dag :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: