BVC, mammagruppen

     Publicerat: 2010-09-28 Kl: 12:12:33 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


lilla Alvin (5mån) stora Calle (2,5mån) åså Kerstin :)

idag har vi vart på mammagrupp igen
. det var trevligt. hoppade ju över förra veckan för att få sova hehe. det hade jag gärna gjort idag med, men nej, upp å hoppa! kerstin var faktiskt vaken en hel del idag, annars sover hon ju sej som bekant igenom alla sociala sammanhang... hon "hängde" tillåmed lite med polarna på golvet en stund ;)

hon hade gått upp 100g sedan förra veckan, lite tycker jag, men enligt Eeva (vår bvc-sköterska) följer hon ändå sin kurva så det var helt normalt. hon vägde nu 4796g och var 57cm lång :)

ha det fint idag!
Postat av: Markus

Man ser verkligen att hon är mycket intelligentare än dom andra barnen. Dom tänker bara "gogogagaaa", medans Kerstin tydligt tänker ut lösningar på världsproblemen. Hej herr Nobel, ja hon är klar nu med en lösning, ja precis lösningen på fusion, ja ni kan skicka priset till oss, ha det bra herr Nobel".

2010-09-28 @ 13:19:12

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: