besök på jobbet

     Publicerat: 2010-09-09 Kl: 19:45:10 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

idag har jag, kerstin och hundarna varit på jobbet och hälsat på. det var trevigt. sist vi var där sov ju kerstin heeela tiden men idag visade hon ögonen iallafall några gånger även om hon sov mest och var tyst och snäll. detta var första gången som jag åkte bil själv med kerstin. hon sitter ju i bak (kan inte koppla ur airbagen fram tyvärr) och det var väl lite bökigt. hon tappade nappen efter 2 minuter och gallskrek tills jag kunde stanna och stoppa in den igen. kan ju inte åka tre mil med en skrikande bebis. så jag vet inte hur det ska gå när jag ska åka till borås åså. iofs sover hon ju gott i bilen så det kanske inte blir några större problem. ska skaffa en spegel så jag kan se henne iallafall...


såhär ser man ut när man har en mamma som inte kan ha koll på läget i bilen ;)
men att ha filten som napphållare fungerade mycket bra, den satt hela vägen!
en sovandes kerstin brydde sej dock inte om att ha luvan över ögonen :P

på jobbet var allt sej likt iallafall. hämtade åxå min jacka och väst som vi fått från jobbet, jättefin, speciellt jackan! kommer användas flitigt i höst :)


hittade en finfin säng till kerstin i köket på jobbet ;)

nu har vi ätit gott. kött (ej genomstekt nom nom nom) och hoppas kerstin ska somna en stund. ammade när jag kom hem och det funkade super från högertutten. man får vara glad de gånger det fungerar...

nu ser jag på halv åtta hos mej och sedan är det ju idol. många bra med iår, tycker ni inte? jag själv uppskattar att fokus ligger på dom som är duktiga och inte alla som bara spelar pajas. KANONIS! ;)

nu hoppas jag på en bra natt :)
ha de så bra!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: