back till borås...

     Publicerat: 2010-09-06 Kl: 09:47:48 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


jahapp, då var boråstrippen över för den här gången...
trist. älskar att vara här och nu när man inte jobbar känns det ju jätte "onödigt" att åka tillbaka på nått vis... men men.. jag åker snart ner igen :)
blir en lång dag då vi får ta minst en timmes paus halvvägs... men ingen brådska, hoppas bara vi slipper köer!

imorgon ska vi till bvc vid 11 och jag ska till mvc vid 13 för jag har ett stygn down there som skaver satan, det måste bort, så är jag helt heeelt återställd sedan :)

vi hörs senare idag!! ha de fint!


Postat av: Marie

Vilket fint kort på er! Älskar också att komma hem, tyvärr blir det alltför sällan =(

2010-09-06 @ 11:19:14

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: